HTML

Mi ez?

Blog a kis vörös agytekervényeinek szövevényes gondolatairól :) Minden, ami egy huszonéves nőt érdekel: divat, szépségápolás, érzelmek, gasztronómia, utazás, sport... Remélem tetszik, és visszajössz még! :)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Follow me

Ne maradj le

bloglovin

Ajánló: Coin

2011.05.01. 21:38 :: mimozagirl

Szombaton elmentünk a kedvesemmel vásárolni, nézelődni. Én balerinacipőt szerettem volna venni, ő pedig nyárra egy világosabb árnyalatú öltönyt. A balerinacipőre nagyon hamar ráleltem, a Humanicban elég széles választék fogadott és meglepő módon jók voltak rám a 36-osok. Örömmel távoztam az üzletből egy szürke, masnis cipővel.

A nézelődést a Zarában folytattuk, ahol a párom cipőüzletben tanúsított türelmességét azzal háláltam meg, hogy nem kellett végignéznünk mind a három női szintet, hanem egyből a férfi részlegre mentünk az öltönyökhöz. Megmondom őszintén, nem vagyok egy férfi divat expert (ha ezt kerestek, olvassátok a GQ-t, vagy ha személyesebbet kerestek, Dávid blogját) de azért azt meg tudom állapítani, hogy mi a jó minőségű és mi nem és hogy mi néz ki jól egy férfin (bár ez elég szubjektív). A Zaráról nincs túl jó véleményem, szerintem az ár/érték arány nem túl jó. Az öltönyök szépek voltak, de ugyanazt tapasztaltuk, amit én szoktam a női ruhákkal: valami fura formájú emberre tervezték őket. Vállrészen nagyon furán állt a zakó, a nadrág pedig mindenhol passzolt, kivéve ágyéktájt (I'm a lucky girl ;)). Ezért nem is vettünk semmit. 

Továbbmenve a Coinba tértünk még be. Télen jártam ott utoljára, és a női részlegen igazából semmi izgalmasat nem találtam, egy pár bőrkesztyűn kívül. Most se fogott meg túlzottan a kínálat. A férfi részleg azonban tartogatott pár figyelemreméltó darabot. Nekem leginkább az egyszerű, klasszikus elegancia tetszik a férfiakon, és ez megtalálható a Coinban. Bár a tökéletes öltönyt itt se találtuk meg. 

Viszont találtunk nyakkendőket. A nyakkendőnél fontos, hogy milyen anyagból van. A jó anyagú nyakkendőt könnyű szépen megkötni, és ez személyes tapasztalat. Sokféle volt, szép anyagból és jó áron. Kettőt sikerült kiválasztani, darabja 3 ezer forint volt. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Piké pólók. Ezt most tanultam, hogy így hívják, magyarul ez a galléros póló, ami szerintem egy szövetnadrággal abszolút csinos, de egyben laza is. Tökéletes munkahelyi viselet casual friday-eken. Kb 10 féle színben lehetett kapni, kellemes anyagból. Ebből is kettőt választottunk, párom örök kedvenc színét, világoskéket, valamint az én javaslatomra egy halvány türkizt (sajnos a kép nem adja vissza kellőképpen a színeket).

Szólj hozzá!

Címkék: ajánló divat férfiak

A bejegyzés trackback címe:

https://lilredhead.blog.hu/api/trackback/id/tr562870319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása