HTML

Mi ez?

Blog a kis vörös agytekervényeinek szövevényes gondolatairól :) Minden, ami egy huszonéves nőt érdekel: divat, szépségápolás, érzelmek, gasztronómia, utazás, sport... Remélem tetszik, és visszajössz még! :)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Follow me

Ne maradj le

bloglovin

Mimóza önbarnít

2011.05.31. 14:22 :: mimozagirl

Itt a nyár, én pedig elég fehér vagyok. Alapjába véve nincsen ezzel semmi bajom, mert világos vörösesre van festve a hajam, ehhez ez a bőrszín abszolút illik, de egy picit élettelibb árnyalat nem ártana. Nagyon sok helyen lehet olvasni a szoláriumozás káros hatásairól, ezért ezt a lehetőséget a barnulásra el is vetettem. A napozás alapból ki van lőve, mert egyszerűen nincs türelmem a napon feküdni és nagyon nehezen fog meg a nap. Végül az önbarnító mellett döntöttem, ezen belül is az önbarnítót tartalmazó testápoló mellett, mert úgy gondolom, ezzel a legnehezebb mellélőni (számtalan sztorit olvastam már elbénázott önbarnítós kísérletekről....) és nem szeretnék nagyon látványos változást elérni.

Meglepődve tapasztaltam, hogy nem találtam ilyen testápolót a drogériákban, pedig régebben volt Dove meg talán Garnier vagy Nivea. Talán csak a készlet volt nagyon kifosztva... Végül az egyik kedvenc márkám, az Yves Rocher kínálatából vettem egy önbarnítós testápolót, aminek neve "Ensoleillant sun shine". Most akciósan 2000 forint körül volt. Tegnap este ki is próbáltam. Meglepően kellemes illata van, legalábbis a Dove-hoz képest, a tiare virágnak köszönhetően. Könnyen beszívódó, krémes állagú. Egyetlen problémám a kiszerelés, krémes kézzel alig bírtam kinyitni a tetejét, illetve kicsit túl merev a flakon, nehéz nyomni. Lehet, hogy beszerzek hozzá egy pumpát (lehetett kapni hozzá), szerintem azzal jobb lesz. Volt amúgy spriccelős kiszerelésben is.

Az eredményről egyelőre nem tudok beszámolni, egyszeri használat után nagyon kevés látszik, de finom puha lett tőle a bőröm. Nektek milyen tapasztalataitok vannak önbarnítókkal? 

 

Ui: Készülök egyébként egy Yves Rocher cikkel, mostanában elég sok terméküket kipróbáltam.

 

UPDATE: Két használat után már észrevehető, három használat után pedig elég látványos a változás. Nem lettem foltos, természetes barnás árnyalatot kapott a bőröm. Meg vagyok elégedve (tényleg csak egy pumpát kell vennem bele).

Szólj hozzá!

Címkék: szépség yves rocher önbarnító

A bejegyzés trackback címe:

https://lilredhead.blog.hu/api/trackback/id/tr1002946057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása