HTML

Mi ez?

Blog a kis vörös agytekervényeinek szövevényes gondolatairól :) Minden, ami egy huszonéves nőt érdekel: divat, szépségápolás, érzelmek, gasztronómia, utazás, sport... Remélem tetszik, és visszajössz még! :)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Follow me

Ne maradj le

bloglovin

100 facts about me 4/1

2011.03.30. 16:47 :: mimozagirl

A twitteren uralkodó trend hatására írtam én is listát. Úgy tervezem, hogy 4 részletben fogom megosztani.

1. Világéletemben Budapesten laktam.

2. 160 centi vagyok.

3. Kiskoromban szerettem volna topmodell lenni, de az előző állítás miatt ez elég esélytelennek bizonyult.

4. Van egy bátyám, aki hivatásos katona.

5. Egyik szülőmre se hasonlítok nagyon külsőleg.

6. Osztrák felmenőkkel is rendelkezem.

7. Akkor tanultam meg írni és olvasni, amikor a bátyám tanulta az iskolában, azaz 5 évesen.

8. 16 évesen kőkemény rocker voltam és 10 centis feketére festett hajam volt.

9. Kedvenc állatom a süni, és gyűjtöm is őket plüssben meg mindenhogy.

10 Álom uticélom Izland.

11. 5. osztályos korom óta van szemüvegem és nem akarom megműttetni a szemem, mert szerintem jobban nézek ki így.

12. Nem szeretek hivatalos ügyben telefonálni, mert mindig félek, hogy nem tudom érthetően kifejezni magam és beégek.

13. Csak a bal szememmel tudok kacsintani.

14. Nem szeretem a paradicsomot, paprikát, sült krumplit, ketchupot, gombát és kukoricát.

15. Ha nem mehettem volna főiskolára most valószínűleg cukrász lennék.

16. 2006 óta vörös a hajam, ez idő alatt kb mindenféle árnyalatot kipróbáltam.

17. 35-ös a lábam, emiatt szenvedek is sokat.

18. Eddig 7 féle nemzetiségű fiúval csókolóztam.

19. Kedvenc színeim a zöld és a lila.

20. Még sose voltam zenei fesztiválon.

21. Egy csomó film klasszikus van, amit nem láttam (és nem is érdekel) pl Star Wars, Bond filmek, Keresztapa filmek…

22. Bár rengeteget másztam és estem gyerekkoromban, sose tört el még semmilyen csontom se, viszont az egyik esés után egy 2 centis sebhely maradt bal a térdemen, ami ma is látszik.

23. A Mimóza nevet főiskola elején ragasztotta rám egy srác a Mimi után, azóta mindenhova ezzel a névvel vagyok regisztrálva.

24. Szeretek főzni, de amit még jobban: sütiket sütni.

25. A tesóm hatása, hogy gyakorlottan meg tudok tölteni és el tudok sütni légpuskát. Célozni is tudok vele.

Szólj hozzá!

Címkék: 100factsaboutme

A bejegyzés trackback címe:

https://lilredhead.blog.hu/api/trackback/id/tr722785605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása