HTML

Mi ez?

Blog a kis vörös agytekervényeinek szövevényes gondolatairól :) Minden, ami egy huszonéves nőt érdekel: divat, szépségápolás, érzelmek, gasztronómia, utazás, sport... Remélem tetszik, és visszajössz még! :)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Follow me

Ne maradj le

bloglovin

Run baby run

2011.05.11. 23:21 :: mimozagirl

Nemrég elkezdtem futni.  A jó idő beköszöntével a testem mozgásra vágyott, és ami azt illeti a lelkem is, ugyanis jó volna jól kinézni a nyári ruhákban és hát télen hanyagoltam a mozgást. Mivel nem mozgok otthonosan a konditermekben – ami azt illeti kifejezetten szorongás tölt el, ha be kell lépnem ilyen helyre, ezért a Margitszigetet választottam.

Az első alkalom után azonban rá kellett jönnöm, hogy azok a zenék, amiket általában hallgatok, nem adnak kellő lendületet a futáshoz. Ezért elkezdtem keresgélni, milyen zene a jó aláfestés a futáshoz?

Meglepően sok oldal foglalkozik a témával, viszont az ajánlások nem igazán tetszettek. Nem tudom elképzelni, hogy pl. Katy Perry E.T-jére vagy a Wind of change-re rovom a kilométereket, egyszerűen túl lassú az ütemük.

Mivel nem találtam olyan playlistet, ami igazán tetszett volna, ezért gondoltam megosztom az én Top 10 futós zenémet, ami nekem nagyon bevált, hátha van olyan, akinek hasonló az ízlése, mint az enyém. Íme:

1. Garbage: Run baby run (stílusosan J)

2. Coldplay: White shadows

3. Bruno Mars: Just the way you are

4. Neon Trees: Animal 

5. Kesha: Blow

6. U2: Elevation

7. The Prodigy: Breathe

8. Wolf Kati: Szerelem miért múlsz

9. Placebo: Every you every me

10. John the Valian feat. Lola: Another day

 

Szólj hozzá!

Címkék: zene sport

A bejegyzés trackback címe:

https://lilredhead.blog.hu/api/trackback/id/tr592897135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása