HTML

Mi ez?

Blog a kis vörös agytekervényeinek szövevényes gondolatairól :) Minden, ami egy huszonéves nőt érdekel: divat, szépségápolás, érzelmek, gasztronómia, utazás, sport... Remélem tetszik, és visszajössz még! :)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Follow me

Ne maradj le

bloglovin

100 facts about me 4/3

2011.04.28. 21:01 :: mimozagirl

51. Utáltam a fizikát, viszont szerettem a matekot, biológiát és kémiát.

52. A barátnőmtől 18. szülinapomra egy tengerimalacot kaptam, hogy tanuljak meg felelősséget vállalni. A malacot Pütyür Malackovna cárkisasszonynak hívták és 5 évet élt boldogan.

53. Egyszer szeretnék majd kutyát, ami Jack Russel terrier vagy tacskó lesz.

54. Nem szeretem a vajat késsel kenni, a kanál domború oldalát szoktam használni.

55. Nem bírom hallgatni, ha valaki ropogtatja az ízületeit.

56. A Bezzeg az én időmben c. könyvet legalább 20x olvastam. Gyakorlatilag minden alkalommal, amikor a nagymamámnál járok előkerül.

57. Eredetileg úgy volt, hogy nemzeti baba leszek, mert március 15-re voltam kiírva. Aztán előbb jöttem.

58. Bár nincs jogsim, vezettem már személyautót és teherautót is.

59. Utáltam a délutáni alvást az oviban, mert sose tudtam aludni. Mai napig nehezemre esik nappal aludni, hiába vagyok fáradt/másnapos…

60. Nem igazán szeretem a sós rágcsálnivalókat, ezért csak végső esetben szoktam ropit, chipset stb enni.

61. Napi szinten krémezem a kezem.

62. A banánt a szára felőli oldaláról szoktam kihámozni.

63. A Barbie babáknak mindig levágtam a haját, és kifestettem a szemüket meg a szájukat alkoholos filccel.

64. A 4-ből eddig egy bölcsességfogam nőtt ki, az is ferdén, ezért kihúzták.

65. Még sosem adtam vért, mert amikor lett volna lehetőségem nem értem el a minimális súlyhatárt (50 kg). Ma már adhatnék és tervezem is.

66. Imádom a haribo pico balla gumicukrot.

67. Jobban tudok koncentrálni, ha zene szól. Munka és tanulás közben is mindig hallgatok valamit.

68. Néhány éve bedaueroltattam a hajamat,  de nem sikerült jól, ezért kb egy hónap után kiszedettem belőle.

69. Általános iskolás koromban mindig beválogattak a sportversenyekre a csapatba, de a végső keretbe sose kerültem be.

70. Otthon a szobámban színesre festettem a konnektort.

71. Mindig ropog a hátam.

72. Eddig háromszor voltam igazán nagyon részeg.

73. Mindig néztem Koko és Klicsko boxmeccseit.

74. Tudok vasalni, de a vasalódeszka összecsukásához mindig segítséget kell kérnem.

75. Szeretek meztelenül aludni.

Szólj hozzá!

Címkék: 100factsaboutme

A bejegyzés trackback címe:

https://lilredhead.blog.hu/api/trackback/id/tr812862872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása