HTML

Mi ez?

Blog a kis vörös agytekervényeinek szövevényes gondolatairól :) Minden, ami egy huszonéves nőt érdekel: divat, szépségápolás, érzelmek, gasztronómia, utazás, sport... Remélem tetszik, és visszajössz még! :)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Follow me

Ne maradj le

bloglovin

100 facts about me 4/2

2011.03.31. 19:12 :: mimozagirl

26. Az egyik elülső tejfogam a bátyám közreműködésével esett ki, ugyanis kirúgta.

27. Nagyon jól tudok korcsolyázni.

28. Szeretek mindenfélét barkácsolni, ragasztgatni, festegetni.

29. Szerepelek a The Investor's Guide to the Energy Revolution c. könyvben a köszönetnyilvánítások között, mert elolvastam és véleményeztem a könyvet (a szerző ismerősöm).

30. Otthon a szobámban nincs tv és soha nem is volt.

31. Allergiás vagyok valamire, ami a fűben van, mert ha leülök a fűbe a lábam tele lesz apró piros pöttyökkel.

32. A kedvenc filmem a Közelebb, és ennek a főszereplői a kedvenc színészeim, színésznőim.

33. Nincs jogosítványom.

34. Félek a lombszöcskéktől. Sajnos otthon gyakran berepülnek a szobámba.

35. Kiskoromban békákkal és csirkékkel játszottam a vidéki rokonoknál.

36. Alacsony a vérnyomásom (olyan 100/60 körül szokott lenni). Kávézni az orvos előírására kezdtem el.

37. Titokban informatikus szeretnék lenni és titokban jelentkeztem is egyetemre informatikus képzésre.

38. A kedvenc városom, ahol eddig voltam Barcelona, el is kezdtem spanyolul tanulni, hogy majd egyszer odaköltözöm.

39. Nem is olyan ritkán elrontom a szavak ragozását mikor beszélek.  Pl azt mondom, hogy szók. És észre se veszem. Pedig amúgy nincsen beszédzavarom.

40. Középiskolás koromban én voltam az iskolai lány foci csapat kapusa és kerületi bajnokok lettünk.

41. PSZF-es pályafutásom alatt egyetlen egy VK-m és spec kurzusom se volt.

42. Kicsit rendmániám van, folyton pakolgatok.

43. A twitterre azért regisztráltam, mert volt róla egy cikk a Joy-ban. Használni csak akkor kezdtem, mikor @zoldhegyi követni kezdett.

44. Imádok karaokezni, egy időben hetente jártam.

45. A kedvenc ételem a zuzapörkölt nokedlivel. Szülinapomra mindig azt főz nekem anyukám.

46. Félek az ufóktól. Akár léteznek, akár nem.

47. Nem szeretek szövet hosszúnadrágot hordani, ha nem lehetek farmerben, akkor már szívesebben veszek fel szoknyát, vagy szövet rövidnadrágot.

48. Nem tudok ellenállni a sálaknak. Több, mint 30 db van.

49. Jól tájékozódom idegen helyeken. Utazások során mindig nálam van a térkép és ha egy helyen voltam visszatalálok térkép nélkül is.

50. Megérzem, ha néz valaki. 

Szólj hozzá!

Címkék: 100factsaboutme

A bejegyzés trackback címe:

https://lilredhead.blog.hu/api/trackback/id/tr152788988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása