HTML

Mi ez?

Blog a kis vörös agytekervényeinek szövevényes gondolatairól :) Minden, ami egy huszonéves nőt érdekel: divat, szépségápolás, érzelmek, gasztronómia, utazás, sport... Remélem tetszik, és visszajössz még! :)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Follow me

Ne maradj le

bloglovin

Fürdőruha akció az F&F-ben!

2011.05.15. 23:14 :: mimozagirl

A héten nagy fürdőruha akció volt az F&F-ben. Már korábban is előfordult, hogy betértem a Tescoba egy-egy darabért, nagyon jó áron hozzá lehet jutni dolgokhoz és szinte mindig van valamilyen akció. 

Egyébként úgy gondolom, hogy elég szerencsétlen, hogy az F&F ruhákat itthon a Tescoban árusítják, mert ezáltal akaratlanul is a Tesco minőségével párosítjuk. Prágában például a legújabb plázában van nekik üzletük.

Most kifejezetten a fürdőruhák miatt mentem, de sikerült néhány más dolgot is vennem... Ezt a balerinacipőt nem tudtam ott hagyni, 2750 HUF-ért hiba lett volna. Bár tudom, hogy valószínűleg csak egy nyarat fog kibírni. Azóta már volt is rajtam, elég kényelmes. A valóságban kicsit élénkebb, világosabb színe van.

 

A római nyaralásra gondolva vettem meg ezt a szalmakalapot, 1650 HUF-ért (30% kedvezménnyel).

 

Egy kép a kalapról a fejemen:

 

Vettem fürdőruhát is, végülis azért mentem, sajnos nem sikerült róla jó képet készítenem, valahogy egyik képen se jön át a színe igazán, viszont találtam a neten egy képet róla. A bikiniért amúgy 3150 HUF-t fizettem. (Megjegyzés: a kalapról, valamint a fürdőruháról képek a www.shopping.hu oldalról származnak, nem én készítettem őket.)

Szólj hozzá!

Címkék: shopping

A bejegyzés trackback címe:

https://lilredhead.blog.hu/api/trackback/id/tr452897123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása