HTML

Mi ez?

Blog a kis vörös agytekervényeinek szövevényes gondolatairól :) Minden, ami egy huszonéves nőt érdekel: divat, szépségápolás, érzelmek, gasztronómia, utazás, sport... Remélem tetszik, és visszajössz még! :)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Follow me

Ne maradj le

bloglovin

"Körmönfont" kérdés

2011.02.04. 13:33 :: mimozagirl

Több, mint két év után megváltam a zselés műkörmeimtől. Nagyon szerettem őket, imádtam, hogy nem kellett néhány naponta lakkozni, reszelgetni, hanem miután a műkörmös megcsinálta, közel egy hónapon keresztül szép, ápolt volt a kezem. Ami, mint mindenki tudja, nagyon fontos, főleg, ha az ember a szakmájából adódóan napi szinten találkozik ügyfelekkel, akár magasabb beosztású emberekkel is. 

Mégis búcsút intettem a körmöknek, mert egyrészt meguntam a műkörmöshöz járást, másrészt rettenetesen irigyeltem azokat a lányokat, aki cuki rövidre vágott körmeiket szép színekbe öltöztették. A műkörmöt is lehet lakkozni, sőt lehet tartósan színesre csináltatni, én azonban úgy éreztem mindkét eset túl erősnek mutatna a kezemen.

Egy hét telt el azóta, és én néhány nap regenerálás után belevetettem magam a körömszépítésbe. Azonban vannak dolgok, amiket nem szabad szem elől téveszteni, ha házi manikűrözésbe fog az ember, ezért én is összeszedtem, mire kell figyelni, ha szép manikűrt szeretnénk.

1. A lakk csak ápolt körmön mutat jól. Ha nem bírod ki rágás nélkül reszeld teljesen rövidre. Ha nincs gondod a rágással akkor lehet hosszabb, bár én úgy látom, hogy mostanában a hosszú köröm nem igazán divatos. Fontos, hogy ha egy letörik, igazítsd hozzá a többit is, mert nagyon idétlenül néz ki egy rövid a több hosszabb között, az egész összképet elrontja.

2. Ha sötét színt választasz a lakkozáshoz mindenképpen érdemes alaplakkot is felkenni. Az alaplakk egyrészt tartósabbá teszi a lakkozást, másrészt segít megelőzni a körmök elszíneződését.

3. A csillámos lakkok manapság nem divatosak! Ellenben a mély, gyümölcsös árnyalatokkal: meggyszín, szilvakék, szederszín, stb. Ezek használata esetén azonban ügyeljünk a köröm hosszára: nagyon könnyen szörnyella de frásszá válhatunk, ha túl hosszú karmokat viselünk! Figyeljünk, hogy a sötét színű lakkunk fényes legyen, matt sötét árnyalatot viselve ugyanis inkább szakadt punkos hatást érünk el, mint szexi dívát.

A szezon másik nagy divatja a szokatlan színek, pl pasztell zöld, türkiz, világoskék használata a körmökön. Bátran dobjuk fel vele az egyszerűbb outfiteket!

Szólj hozzá!

Címkék: szépség

A bejegyzés trackback címe:

https://lilredhead.blog.hu/api/trackback/id/tr932638513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása