HTML

Mi ez?

Blog a kis vörös agytekervényeinek szövevényes gondolatairól :) Minden, ami egy huszonéves nőt érdekel: divat, szépségápolás, érzelmek, gasztronómia, utazás, sport... Remélem tetszik, és visszajössz még! :)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Follow me

Ne maradj le

bloglovin

Szabadnap, haul

2011.06.05. 13:35 :: mimozagirl

Pénteken szabadságon voltam, és elhatároztam, hogy nagyon hasznosan fogom eltölteni. Reggel elmentem futni a Margitszigetre, aztán shopping! Általában célirányosan szoktam vásárolni, csak abba a boltba megyek be, ami érdekel, csak azt a részt nézem meg, ami érdekel, ahonnan szeretnék is venni valamit. Szuper volt, hogy végre volt egy kis időm céltalanul nézelődni, meg is lett a termése. :)

Először egy Rossmannt céloztam be. Pont a munkahelyemmel szemben van egy amúgy (ez baromi veszélyes!) de az kisebb, és nincsenek benne pl Catrice termékek. Ezért egy nagyobbat kerestem, mert kifejezetten Catrice termékeket akartam venni. Korábban már próbáltam tőlük rúzst, korrektort, szemhéjfestéket (fogok róla írni, ígérem, csak most KRESZ tanfolyamra járok esténként és nem jut időm rendesen írni, lefényképezni meg pláne nem tudom rendesen őket...), szóval amit eddig próbáltam, az nagyon bejött, ezért most lecsaptam a pultjukra, és vettem két körömlakkot, egy szemcerkát és egy púderecsetet. Ezek mellé még beszereztem az Essence Sun Club palettáját, mert már sok jót olvastam róla.

Sajnos a képeim minősége nem igazán jó, ezt nézzétek el nekem. Szóval balról jobbra: Catrice púderecset, Catrice Ultimate nudes - 060 Petit Four As Dessert, és 120 Plum Play With Me lakkok, Catrice szemceruza 060 Don't be mean to green és végül Essence Sun Club All over shimmer (blondes and lighter skin). A képet vaku nélkül, természetes fénynél készítettem, nagyjából átjönnek rajta a színek, a lila körömlakk világosabb a valóságban.

A világosabb lakkot ki is próbáltam. Ez az Ultimate nudes lakkok közül a legsötétebb árnyalat amúgy, felkenve engem a híg tejeskávéra emlékeztet, de enyhén rózsaszínes beütése van. Egy rétegben is egész jól néz ki, de kettőben az igazi. Én elég gyakorlatlan lakkozó vagyok, régebben műkörmöm volt, idén szedettem le, azóta szinte csak átlátszó és gyöngyházas lakkokat használtam. Most próbálom behozni a lemaradást...

Szerencsére ezzel a lakkal viszonylag könnyű volt lakkozni, bár kicsit bumszli a kupakja, nem áll annyira kézre.

Rossmannozás után az Aréna Plázába mentem és biztos voltam benne, hogy egy halom pénzt el fogok költeni, de nem így lett, valahogy nem fogott meg a kedvenc boltjaim kínálata. Viszont, mivel volt időm benézni olyan helyekre is, ahova egyébként nem szoktam bemenni, találtam néhány felsőt a Stradivariusban. 

A mintás felső 3000, az egyszínű, virágrátétes 3500 forint volt. Ebből zöldet is vettem.

Szóval "hasznosan" telt a szabadnap. :)

Ti merre láttatok valami jót? 

Szólj hozzá!

Címkék: divat shopping smink

A bejegyzés trackback címe:

https://lilredhead.blog.hu/api/trackback/id/tr552958994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása